Reklamácie

Reklamácie – jednoduchý postup

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu, nemusíte vypĺňať žiadny formulár. Stačí nám poslať e-mail na info@arfragrances.sk s nasledujúcimi informáciami:

  1. Vaše meno a priezvisko
  2. Kontaktné údaje (e-mail, telefón)
  3. Číslo objednávky
  4. Názov reklamovaného produktu
  5. Dátum zakúpenia
  6. Popis vady (stručne opíšte problém)
  7. Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie peňazí)

Po obdržaní reklamácie vám e-mailom zašleme potvrdenie o jej prijatí a budeme vás informovať o ďalšom postupe. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na info@arfragrances.sk alebo telefónnom čísle 0904 409 263.

Ďakujeme za vašu dôveru!
Tím arfragrances