Reklamácie
Reklamácie – jednoduchý postup
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu, nemusíte vypĺňať žiadny formulár. Stačí nám poslať e-mail na info@arfragrances.sk s nasledujúcimi informáciami:
- Vaše meno a priezvisko
- Kontaktné údaje (e-mail, telefón)
- Číslo objednávky
- Názov reklamovaného produktu
- Dátum zakúpenia
- Popis vady (stručne opíšte problém)
- Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie peňazí)
Po obdržaní reklamácie vám e-mailom zašleme potvrdenie o jej prijatí a budeme vás informovať o ďalšom postupe. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na info@arfragrances.sk alebo telefónnom čísle 0904 409 263.
Ďakujeme za vašu dôveru!
Tím arfragrances